vrijdag 5 september 2014

Verhuizing

Deze site begon ik ooit onder de naam Spaarcentje kookt, als verlengstuk van mijn bespaarblog. Uitgangspunt was mensen enthousiast te maken zo veel mogelijk zelf te maken, zonder pakjes en zakjes. Alles zelf maken is veel goedkoper dan voorgesneden groenten in een pan te gooien met een kruidenmengsel vol met toegevoegde stoffen die je niet kunt uitspreken.

Hoewel dat principe bleef, veranderde ik na een tijd de naam in Echt Eten, Puur Koken. Dit dekte voor mij beter de lading. Het linkadres bleef echter ongewijzigd omdat ik opzag tegen de romslomp van een ander linkadres. Veel mensen hebben een link naar deze site op hun eigen blog staan en mischien zou ik wel in één klap onvindbaar zijn.

Nu zet ik toch de stap. Voortaan ben ik te vinden onder dezelfde naam maar op een ander adres:




Niet alleen het adres veranderd, ook de insteek. Die is weliswaar gezond eten maar nu meer gebaseerd op mijn eigen eetprincipes. Ik wilde altijd een eetblog maken met basirecepten voor iedereen, maar inmiddels is mijn eigen eetwijze helemaal niet meer de eetwijze van 'iedereen'. Ik eet suikervrij, glutenvrij, zoveel mogelijk zuivelvrij en wil me in de receptenontwikkeling ook daarop richten. Ook omdat ik denk dat daar best belangstelling voor is. Ik ga dus mijn oude recepten ombouwen de komende tijd en publiceren.

Het uitgangspunt blijft lekker en gezond eten. Ook als je alles in je mond mag stoppen, denk ik dat ik je wel kan verleiden e.e.a. uit te proberen.

Deze site blijft nog een tijdje in de lucht maar zal uiteindelijk verwijderd gaan worden. Kopieer dus je favoriete recepten nu het nog kan!