vrijdag 12 september 2014

Lekker & gezond

Dit blog wordt niet meer bijgewerkt. Ik ben een nieuw eetblog begonnen met recepten die ook lekker en gezond zijn maar daarbij ook vooral gluten-, suiker- en zuivelvrij.

Vanwege de vele reacties die ik ontving heb ik besloten mijn oude blog -dit blog dus - wel in de lucht te laten. Zo blijven de oude recepten toegankelijk. Ik heb daarom de naam nu aangepast naar Lekker & Gezond om verwarring met mijn nieuwe blog (Echt Eten, Puur Koken) te voorkomen.

Op Echt eten, Puur koken hoop ik mensen enthousiast te maken om hun eetbeperkingen te zien als uitdagingen. Ook als je geen suiker of gluten eet, kun je heerlijk eten!

Ik stel het zeer op prijs als je ook mijn nieuwe blog bezoekt en als je de link naar mijn nieuwe blog in je leeslijst aanpast of opneemt: