zondag 29 september 2013

Weekmenu

Bedankt voor de vele tips op mijn bericht van gisteren! Fijn dat jullie me wat op weg helpen. Ik heb wat leuke sites ontdekt en ook haalde ik uit de bieb wat boeken over glutenvrij eten. Verder besef ik me dat ik al heel lang een eetpatroon heb dat maakt dat de overgang naar glutenvrij en zuivelvrij helemaal niet zo groot zal zijn. Dus ik heb goede moed!

Wat gaan we eten de komende dagen?

Zondag
ontbijt: amandelmeelpannenkoekjes met fruit, noten en kokos
lunch: erwtensoep
avondeten: salade rucola en quinoa met gegrilde aubergine en tonijn

Maandag
ontbijt: amandelmeelpannenkoekjes met appelstroop en jam
lunch: boekweitpannenkoek gevuld met sla en gekookt ei
avondeten: rijst met rodelinzen-groentensaus

Dinsdag
ontbijt: amandelmelk met muesli
lunch: linzensoep
avondeten: rode kool met gehakt en appel, aardappelpuree

Woensdag
ontbijt: amandelbrood
lunch: havermoutpap
avondeten: zilvervliesrijst, roerbakkool met doperwten en kokos en gebakken tempeh

Donderdag
ontbijt: amandelmelk met muesli
lunch:  kikkererwtenbrood met salade en gekookt ei
avondeten: oma kookt

Vrijdag
ontbijt: havermoutpap
lunch: glutenvrij brood met tonijnsalade
avondeten: zuurkoolstamppot