donderdag 20 juni 2013

Weekmenu

Om verschillende redenen stond mijn hoofd niet naar experimenteren met eten of recepten plaatsen. Ik ben volop met een revalidatie bezig en dat kost tijd en energie. Ook zijn er andere dingen waardoor ik me tijdelijk even futloos en inspiratieloos voel. Met een vol hoofd is het nu eenmaal moeilijk ruimte maken voor nieuwe smaken of recepten. Om dezelfde reden lukte het me niet goed om een weekmenu te maken de laatste tijd. Dat merkte ik in de portemonnee en ook in het gewicht. Het is goedkoper om even te gaan zitten en na te denken over een weekmenu dan maar hap snap naar de winkel te gaan en wat te pakken. Ook is er meer balans aanwezig als ik vooraf nadenk over wat er naar binnen geschoven gaat worden.

Daarom ging ik nu maar eens goed rechtop zitten en sprak met me zelf af dat het over is met het gelazer, gewoon weer gezond gaan eten met een weekmenu. Daar komt ie dan, in willekeurige volgorde:

Dat zijn 5 dagen, 1 dag wordt opgevuld door Oma die gaat koken en 1 dag eten we naar de keuze van S, nu nog niet bekend.