maandag 11 februari 2013

weekmenu 6e week 100 dagen onbewerkt eten

Afgelopen week voelde ik me niet goed, ik was niet lekker en dat had zijn weerslag op het eten. Ik heb iets meer brood gegeten en gezondigd met 3 speculaasjes, o schande!! Nu voel ik me weer oké en gaan we weer in volle vaart verder met de uitdaging om 100 dagen onbewerkt te eten. De 6e week alweer! Vorige week nam ik afscheid van de yoghurt, omdat ik wat ziek was is het te vroeg om te zeggen wat dit met me doet. Ik wil het zeker een maand zonder yoghurt volhouden en kijken wat er gebeurt. Wel mis ik mijn kom yoghurt met cruesli wel, dat loste ik op de door yoghurt te vervangen door amandelmelk, ook lekker!


Maandag
o amandelmelk met zelfgemaakte cruesli
l omelet met roerbakgroenten
a restjes uit de vriezer (bonen, rijst, pastinaak in tomatensaus), daarmee vullen we een tortilla (vegetarisch)

Dinsdag
o banaan-vijgenbrood
l erwtensoep
a gegrilde wintergroenten (knolselderij, pastinaak en zoete aardappel en een kikkererwtenburger met tsatsiki en pittige rode saus

Woensdag
o havermoutpap
l amandelmeelpannenkoekjes
a kookt oma (iets met vis of vlees)

Donderdag
o amandelmelk met zelfgemaakte cruesli
l omelet met tomaat en champignons en sla
a Rijst met kerriebloemkool, witte kool, doperwtjes en kokosmelk met kipfilet

Vrijdag
o banaan-vijgenbrood
l havermoutpap
a Rundvleesstoofpotje, indiaas gekruid, met bloemkool
 
Zaterdag
o brood
l havermoutpap
a keuze van Zoon

Zondag
o amandelmeelpannenkoekjes
l brood
a bieten met gekarameliseerde uien en geitenkaas met in de schil gebakken aardappelen