dinsdag 25 oktober 2011

Candida-dieet

Sinds 2 dagen volg ik het candida-dieet. Dit is een dieet waarbij je geen suikers, gist, schimmels, kunstmatige toevoegingen en sommige zuivel naar binnen werkt. Als ME-patiĆ«nt hoop ik hiermee op wat meer energie en wat minder hoofdpijn en algehele malaise. Bovendien is het natuurlijk weer een enorme culinaire uitdaging, altijd leuk! Ik mag veel niet eten en dat vraagt om aanpassingen. Zo ben ik al bezig met een chocoladevrije versie van mijn chocopasta op basis van kokosmelk. Want ik wil wel iets kunnen smeren op die (gistvrije) boterham. Nu eet ik al heel lang redelijk puur en suikervrij maar dit is toch weer een stap verder. Wie heeft ervaring met het candida-dieet? En zo ja: zin om tips en ervaringen met me te delen? Mail dit dan naar: consuminderenmetspaarcentje@hotmail.nl